Fortsätt till huvudinnehåll

Barntavla..

Var på Gekås i Ullared för några veckor sedan.
Då såg jag denna söta barntavlan som kostade nästan ingenting.
Men köpte den aldrig.
Gick och velade om jag skulle gå in eller ej, men blev inte av.
Sen var en arbetskamrat så snäll och köpte den åt mig när hon skulle ner dit.

Tack snälla A!!
Den kommer bli toppen fin i S eller L:s rum sen.

Nu ska vi snart göra oss i ordning för att gå på bio, Madagaskar 3.
Och ikväll blir det tjej middag hos min kära syster.

Hoppas ni får en fortsatt fin lördag..kram H.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Påsk shopping

Kan inte låta bli att tycka att det är lite mysigt med påsk saker.  Är ju inte länge man har framme dom, men den korta tiden gör det en glad.   Idag var jag o köpte lite vintage ägg till barnen och några nya dukar.    Ha det så gott 🐣🐥

Jätte god pastasallad med kassler & äpplen..

Jätte god är den & väldigt enkel. Gör sig dock inte så väldigt snygg på bild..=) Detta receptet är till 4-6 personer Du behöver; 500g Kassler 6 dl Kokt spiral makaroner

Älskade vår

Äntligen vår. Vad lycklig man kan bli över att hitta dessa små blommor utmed vägkanten.   Nu var det ett tag sedan jag bloggade.  Har inte haft tiden till det. Men nu har jag blivit sugen på att börja igen. Vi får se hur det går🙂 Trevlig söndag!